25 mar 2020

ZAPOWIEDŹ — BIAŁY KRUK

Wystarczy jedna noc, by stać się najbardziej poszukiwanym uciekinierem z plecakiem, którego zawartość jest ściśle tajna. Brzmi źle? Wystarczy druga, by zostać przestępcą ściganym listem gończym nie tylko z Interpolu. Jeszcze mało? Zaledwie pół nocy później można mieć na karku gang, policję i wywiad.
Mnóstwo pościgów, ucieczek, karabinów, podsłuchów i... helikopter. A w samym centrum jedenastoletni komputerowy geniusz.
To nie może skończyć się dobrze.

 27.03.2020

18:00


8 komentarzy:

  1. Może przynajmniej tę część uda mi się komentować regularnie xd Ale, żeby nie było, przeczytałam wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coo, naprawdę? Wow, okej, może jednak wbrew moim ubzduraniom nie pisałam w eter. XD Miło Cię widzieć, Violin! :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi


    1. swoją drogą śmiesznie wyglądają te moje ulepszenia na pogrubiony tekst w komentarzach. XD kiedyś to zmienię

      Usuń
    2. Pisałam to, będąc na telefonie, więc nie bardzo wiedziałam o co chodzi XD.
      A, ja robiłam spacje sspacje miedzy literkami, może dlatego tak się wydaje 🤦
      See you soon!

      Usuń
    3. Nie, w sensie font jest taki ciężki i X D ewentualnie to moja dziwna obserwacja, obstawiam to raczej.

      Usuń

źródła: x, x, x, x, x, x. Gif w nagłówku pochodzi z piosenki faded i został stworzony przez użytkowniczkę Teru97 w tym wątku. Wszystkim serdecznie dziękuję!